Oraș de lucru Bucuresti și Cluj-Napoca
Candidatul ideal
Atitudine pozitiva, constructiva si cu excelente abilitati de comunicare
Capabil sa identifice solutii reale de rezolvare a problemelor cu care se confrunta
Integritate maxima
Capacitatea de adaptare la schimbare
Proactiv, cu spirit de initiativa
Aptitudini dе analiză și atenție la detalii;
Aptitudine avansată de învățare
Bune abilități dе negociere;
Rationament sanatos bazat pe argumentatie, logica
Capacitatea de a discerne dintre bine si rau
Plăcerea de a lucra într-un mediu în care experimentezi constant, inovezi și iterezi rapid
Dorinta de autodepasire si de evolutie sociala si profesionala
Motivat si determinat sa depaseasca orice obstacole in realizarea obiectivelor
Capacitatea de automotivare
Capacitatea de a lucra in conditii de stres
Orientat spre obtinerea de rezultate imediate si concrete
Capacitate ridicata de a colabora si relationa cu colegii.
Competentele necesare candidatului:
Cunoașterea legislației în construcții și a normelor tehnice și juridice pentru achizitii
Studii superioare Constructii Civile si Industriale / Politehnica
Descrierea jobului
Principalele sarcini si responsabilitati:
Strânsa colaborare cu o echipă de alți profesioniști precum ingineri în construcții, manageri de
proiect, inspectori de calitate, arhitecți, proiectanți etc.
Disponibilitate la deplasari 2-3 zile/saptamana pe tеrеn pеntru culegerea datelor sau pentru a
clarifica orice problemă spre rezolvarea la termen și în buget a achizițiilor;
Adaptarea soluțiilor tehnice standard ale companiei la specificul cerințelor beneficiarului pentru
santierul alocat
Aprovizionarea directă cu materialele necesare proiectelor în derulare/santier alocat (vata, tabla,
membrana), negocierea directă cu furnizorii/ subcontractorii;
Întocmirea de estimări de cantități și costuri pentru necesarul de materiale spre achizitie in santierul
alocat
Întocmirea de documente administrative pentru achiziții
Asigurarea unei optimizări economice și calitative a achizițiilor, în conformitate cu cerințele de
aprovizionare și logistică.
Dezvoltarea unei baze de date a furnizorilor prin analize de piață, în scopul de a cauta mai multe
oportunități favorabile de aprovizionare.
Salarizare comp & beneficii:
Mediu de lucru stimulativ cu posibilitati reale de avansare
Contract full time;
Șansa de a participa la elaborarea unor proiecte de palmares;
salariu fix + bonusuri in functie de realizari
Alte beneficii
Va rugam frumos sa transmiteti cv-ul Dvs, doar daca aveti indeplinite conditiile de aplicare din profil.
Cv-urile care nu corespund profilului, nu vor fi luate in considerare
Descrierea companiei
Suntem o firmă de construcții ce are ca domeniu de activitate asigurarea antreprizei generale pentru proiecte de investiții de mare anvergură în domenii diverse (logistic, industrial, retail). Societatea deține capacități de producție structuri metalice și prefabricate din beton, oferind servicii de proiectare și executare a lucrărilor de construcții montaj a halelor industriale.