
lActivitati de suport inbound pentru clientii posesori de POS-uri, suport acordat pentru probleme tehnice legate de:
-actualizare/resetare soft
-informatii privind operatiunile efectuate prin intermediul POS
-anulare tranzactii
-informatii privind circuitele bancare (VISA/Mastercard, AmericanExpress)
-suport platforma plati online (E-commerce)
Activitati de suport inbound pentru clientii posesori de carduri de credit/debit:
-blocare/deblocare carduri (in urma pierderii/furtului acestora)
-monitorizarea si gestiunea semnalarilor primite in urma utilizarii frauduloase a cardurilor
Requirements
-studii medii (cu diploma BAC) sau superioare (finalizare/in curs)
-cunostinte limba italiana nivel avansat (C1)
-cunostinte limba engleza nivel B1
-pachet Ms Office (Excel, Word, Acces)
-experienta minim 1 an intr-un domeniu similar (call-center, customer support, banking, sales)
-disponibilitate de a lucra in ture
Poti trimite email la: carmen.bocanet@randstad.ro
Sau ma poti sunala numarul. 0738 770 766
Astept cu nerabdare sa te cunosc!


