Hai sa faci parte din cele mai noi proiecte din cadrul departamentului de back-office - inregistrare, gestionare si monitorizare plati, documente, creare de rapoarte si statistici pentru clientii companiei. Toate aceste activitati se desfasoara intr-un mediu placut, ai parte de o echipa motivata si de oportunitati in ceea ce priveste cresterea profesionala.
Cerinte:
- cunostinte medii de limba italiana (citit, scris, vorbit)
- bune cunostinte de utilizare a calculatorului si a pachetului Microsoft Office
- capacitate de concentrare si orientare spre atingerea obiectivelor zilnice, saptamanale si lunare
- atentie la detalii / atentie distributiva
- studiile economice si experienta in activitati similare - pot constitui un avantaj, dar nu sunt obligatorii
Descrierea jobului
- training si formare continua la locul de munca
- contract pe perioada nedeterminata
- oferta economica atractiva (salariu fix + tichete de masa + bonusuri pentru rezultate) - cresterea salariului de incadrare, in functie de vechimea in cadrul societatii
- asigurare medicala privata
- decontarea unei linii de transport in comun
- teambuilding si petreceri anuale