Candidatul ideal
Cerinte
• Absolvent de studii superioare
• Limba engleză nivel avansat
• Competente de comunicare si negociere, scris si verbal
• Competenta in utillizarea calculatorului (Office)
• Capacitate de a lucra în echipa
• Ablități de comunicare și planificare
• Inițiativă, perseverență, dinamism
• Experienta anterioara in comert, call center este un plus
• Personalitate comunicativa si prietenoasa
Descrierea jobului
Descrierea postului:
• Consilierea telefonica a persoanelor care solicita suport.
• Promovarea și vânzarea produselor în conformitate cu standardele si politicile companiei;
• Prezinta oferta de produse și servicii, consiliaza clienții în alegerea deciziei optime;
• Menținerea unei bune relații cu clienții ;
• Realizarea și prezentarea bugetelor esimative către client;
Beneficii
Oferim un cadrul de lucru placut, alaturi de o echipa tanara, dinamica.
Oferim pachet motivational atragator in conformitate cu rezultatele personale, precum si ale companiei.
- computer;
- telefon mobil.