Operator Call Center (Sondaje de Opinie)

Loc de munca publicat de compania: ISRA Center Marketing Research

Domeniu: Call center si BPO

Data publicarii: 11.09.2017

- Absolvent(a) studii medii (liceu) sau superioare;
- Persoana dinamica, cu abilitati dezvoltate de comunicare si relationare;
- Foarte buna capacitate organizatorica;
- Responsabilitate;
- Respectarea termenelor de executie.
- Disponibilitate zilnica de lucru - minim 5 ore;
- Abilitati de comunicare si relationare dezvoltate;
- Aptitudine de invatare rapida;
- Amabilitate chiar si intr-o situatie mai dificila;
- Acordare si transmitere de informatii;
- Integrare rapida in colectiv;
- Respectarea instructiunilor verbale/scrise;
- Capacitatea de a lucra in conditii de stres;
- Receptivitate;
- Promptitudine si eficienta.
Descrierea jobului

Companie de cercetare de piata si sondaje de opinie angajeaza operatori de interviu pentru activitate de birou in vederea realizarea studiilor cantitative.Operatorul aplica chestionare prin telefon cu scopul culegerii parerilor respondentilor despre diferite bunuri de larg consum/servicii.

Responsabilitati:

- Implicare activa in realizarea studiilor de piata (produse de larg consum si diferite servicii), prin aplicarea chestionarelor in conditii de calitate si eficienta;
- Respectarea normelor stabilite de catre coordonatorul de departament privind desfasurarea fiecarui proiect in parte;
- Semnalarea coordonatorului de departament a oricarei nereguli sesizate in derularea unui proiect;
- Respectarea programul de lucru.

Oferta (bonusuri, beneficii):

- program de lucru flexibil şi obţinerea unui venit suplimentar;
- experienta interesanta de lucru cu oamenii;
- trainer personal care sa va ofere suport, sprijin si indrumare in realizarea proiectelor.

Localitate
Romania, Bucuresti, Bucuresti