Candidatul ideal
Ce căutăm la tine:
- Cunoștințe avansate operare PC;
- Experiență în utilizarea și gestionarea bazelor de date;
- Gândire analitică și atenție la detalii;
- Cunoștințele hardware, cunoștințele de rețelistică reprezintă un avantaj;
- Experiența în domeniul HORECA sau Retail ori experiența pe un post similar constituie un avantaj;
- Orientare către client, excelente abilități de comunicare și interrelaționare;
- Capacitate de organizare a timpului și gestionare eficientă a sarcinilor primite;
- Proactivitate și implicare în rezolvarea de probleme;
- Energie, entuziasm și motivație;
- Disponibilitate de a călători, 25% din timp;
- Permis de conducere categoria B – cerință obligatorie.
Descrierea jobului
Ce vei face alături de noi:
- Vei interacționa cu clienții și le vei oferi suport tehnic la distanță, prin intermediul aplicațiilor dedicate, pentru produsele Freya;
- Vei testa funcționalitățile aplicațiilor Freya, vei identifica erorile și le vei transmite către departamentul de Dezvoltare;
- Vei analiza cerințele clienților referitoare la dezvoltarea de noi funcționalități pentru aplicațiile Freya sau integrarea acestora cu alte aplicații;
- Vei analiza bazele de date ale clienților și diverse rapoarte pentru a identifica cauza incidentelor semnalate de aceștia și vei găsi soluții pentru remedierea lor;
- Vei instala aplicațiile software și echipamentele la locația clientului (ceea ce înseamnă că îți place să călătorești);
- Vei oferi training inițial clienților pentru utilizarea corectă a aplicațiilor Freya;
- Vei face deplasări la clienți pentru a interveni în cazul unor probleme care nu pot fi rezolvate de la distanță;
- Vei înregistra și gestiona, în aplicația dedicată, incidentele transmise de clienți;
- Vei relaționa permanent cu clienții în etapa post – implementare pentru soluțiile oferite.
Beneficii:
- Mediu de lucru plăcut;
- Echipă tânără și dinamică;
- Asigurare de sănătate;
- Salariu fix + bonusuri, în funcție de performanță;